Saturday 10 March 2012

*menjerit di bantal*


Guess who I met in Queensbay Mall today..
RYAN MATJERAIE wehhhhh :D
Nasib baik masa tu kat QB Mall.
Kalau kat rumah, dah lari masuk bilik terjun atas katil then jerit sambil tekup muka dengan bantal sebab tak nak jiran-jiran ingat ada orang histeria (amboi panjangnyaa)

lantaklah tudung senget ke apa..hahahh


Here is the story:

Walking out from the ladies with my girls,
I saw this one jaw-dropping-hot-tall guy yang macam kelam kabut nak masuk toilet.

-dalam hati- 
"ehh macam kenal"
"I've seen him before somewhere"
"yeahhh on 8TV!!!"
"the Quickie show!!!"
"it's RYAN!!!!"

And then after a few moments I saw him again.
This time with the hitz Ford Cruisers crews.
I got super excited kottt.
Afiqah kata merah gilaaaa muka sebab blushing.
Of course lahh excited.
All this while I watched him on Quickie
and now I can meet Ryan in person!!!
:DDD

Ryan and Megan with Janice and The Supertank. source



With as much bravado as I can conquer, (yelahh I kan pemalu...hehe)
tegurlahh Ryan.
Thank god masa tu dia tengah on break so boleh sembang lamalahh jugak.
(cehhh sembang. gaya macam jumpa kawan lama je.haha)

Ryan is a super nice guy. Tak sombong langsung.
Afiqah pergi bocorkan rahsia, 
said that I'm a big fan of him and my face turn tomato red when I first saw him before.
And Ryan was like; "Really?? Ohh thank you!!!" -HE BLUSHED-

Yes. BLUSHED!
Awhhhhh comel gilaaaaaaaa. Haha.

The moment we snapped the picture;
Me: Ryan you're sooo tall
Ryan: Oh yeahh should I bend a little? -bending his knees and laughing-
Again, comel gilaaaaaaaa. Haha.

He nearly peluk my bahu tapi nasib baik sempat cakap "no no it's okayy".
Tidak boleh ye kakak-kakak adik-adik anak-anak..bukan muhrim!! :B
I hope he was not offended..hihi sorryyyyyyy

We bid goodbyes and Ryan said something that would make me faint;
"Bye, see you again. Love you"
!!!!!!!!!

Nak pegi jerit kat bantal lagi okebai!

Terus naik jerawat gatal dua bijik. Oh mai. =.=''




p/s: I came back home with cramped cheeks. Tak sedar senyum dua jam tak henti-henti sebab happy jumpa Ryan. haha
p/s/s: Ryan got super excited when we told him that we're going to Ireland, either Galway or Cork, and he was .... "Whoahhhhhh..I was born in Galway!!!!! Are you girls doing medicine? Niceeeeeee"
p/s/s/s: thanks Afiqah-ssi..thank god she was there, kalau tak sampai ke sudahlahh aku tak tegur Ryan sebab segan..kan dah kata tadi "I kan pemalu" hewhewhew