Sunday 21 November 2010

Jerawat Baru Lagi

alaaaaa....dah sampai Penang...
rasa macam baru je balik rumah..dah kena masuk college balik...  :(

Alhamdulillah,,cuti 5 hari ni digunakan secara maksimumnya..
HARI-HARI KELUAR..!!
(hahaha..nasib baik assignment tak banyak..sangat.. hehe)

memang lepas rindu betul2 lah..
lepas rindu dgn family,,
lepas rindu dengan IKANO and The Curve (errr...)
cuma rindu dengan kereta je yang tak terlepas..
ye lahh..kat rumah tu, kereta yg auto not available pulakk..
manual je..kalau manual mmg aku surrender awal2..  :B

tu lah..cuti tak ingat dunia...
kesudahannya,,aku tak sihat..
dari hari jumaat lagi..
batuk2 selesema sakit-sakit kepala..haihhh..dugaan..
(agak2 boleh dpt MC class Mr. Banoo tak?? hehehh)

ouhhh!!!
baru teringat..!
tadi sebelum naik bas berlaku sesuatu yang sangat tak tersangka.!
aku jumpa ATIQAH NADIA..!!!
terjerit ktorg td..org keliling pandang pelik je..hoho

hahaha,,bagi siapa2 yg tak kenal atiqah nadia,,
dia ni kawan aku dari sekolah rendah..
mmg geng kuat laa masa senior year sekolah rendah dulu..hahaha
masa sekolah menengah ktorg sekolah lain2..
tapi kadang2 jumpa la jugak..
lepas SPM ktorg sama2 kerja dekat Pusat Tusyen Graduan Muda..
Atiqah ni mmg kamceng habis la dgn mak ayah aku..
dah laa tu suka2 hati je claim mak ayah aku as 'mak ayah kita'..
hahaha,,,suka hati ko laa tiqa~

hmmm,,berbalik pada story terjumpa dekat stesen bas tadi...
ktorg satu bas..dia dapat seat belakang aku pulak tu..hahaha
tak boleh blah betul..aku ingat dah tak jumpa dia dah cuti ni..
sekali memang Tuhan nak bagi jumpa jugak..  :)

hahh,,ini laa NENEK KEBAYAN ATIQAH NADIA <---- sila klik
tiqa-hanis-sabby


hahh??!!
apa kaitan dengan jerawat??
memang ada jerawat baru pun pagi tadi..hahaha
nak tunggu malam ni tengok jerawat tu hilang tak..
sakit tahu..??!!
tapi tak boleh picit,,nanti keluar lagi kat tempat lain pulak..
(ini petua hanishafizah ye)