Tuesday 14 December 2010

Saya pernah. Awak???

pernah tak awak lalui pengalaman ni

awak naik bas college

nak pergi kelas ni

pak cik driver pun pandulah bas dengan penuh ketenangan

tiba-tiba

kelajuan bas menurun

lalu bas berhenti di bahu jalan

pak cik driver turun

lalu memekik kepada orang di bahu jalan

"Kak, pisang goreng dua hengget..!!"

128 saat kemudian

pak cik bas kembali duduk di tempat duduk pemandu

masuk gear satu

dan meneruskan perjalanan




awak pernah lalui pengalaman ni???


saya???

saya pernah

tadi

reaksi saya??


APAKAHHHHH...?????!!!!!!
(ternganga doploh saat)




p/s: nasib baik bukan tengah rushing nak pergi class td..kalau tidak buat dosa je maki pak cik driver dalam hati~

2 comments:

jasmin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahhaha. lawak

abeyy chomey said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha!!
SANGAT MENARIK LA POST KO NI!!HAHAHA..AKU TERGELAK SORG TD!!:D