Saturday 4 December 2010

semangatlah kau!!!!!

ouhhh
baru balik kenduri aqiqah Danish yg handsome
anak kpd coordinator merangkap lecturer Physics terbaik di ACMS
Pn Arihasliza
kalau nk mesra lg panggil Pn Ari
:)

thnx ye Pn Ari sudi jemput kami
thnx jugak to Aima
sudi tumpangkan kereta beliau
yang cantekk tu
ye laa..kau kan
'the best AIMA in the world'
(puji sikit,,puji sikit)

sempat lagi pergi shopping
beli raket badminton

next week ada tournament
aku yg x berapa pro main ni pun joinlahh
alaa bukan nak menang sangat pun
nak merapatkan ukhwah antara batch-mate je..
(aku kalau main badminton gelak gelak pro lah)

nak beli raket
sekali TERbeli sekali jersey
wahaha
melayang duit aku weyyy

takpelahh
sekali sekala
lagipun dah lama tak shopping baju
asyik beli baju fancy2 je
(elehhh fancy ke??)
bila lagi nak merasa beli jersey kan?
8)

sudahlah kau
jangan banyak cakap!

nun nampak nun!!

YONEX ori taw!! design baru lagi..
(bendera + belang ghimau tu buat aku rasa macam skuad Malaysia :P )


woooot woooot!!

XIX Commonwealth Games 2010 Delhi

eh ehh,,sama dengan Chong Wei lahh!!
(kau ada?? hak3)

ikat perutlah ye lepas ni..
padan muka aku~
memang takde harapan laa nk gi tengok RAPUNZEL

btw,,boleh tak mimpi Rapunzel movie-FULL punya???
boleh laa boleh laaaa

pretty pleaseeeeee
=/


p/s : happy birthday to my beloved mom, Pn Zaha Zaleha..luv ya!!!!

Search ResultsXIX Commonwealth Games 2010 Delhi