Sunday 23 January 2011

cheer up!!!

pernah dengar tak???
"siapa cepat dia dapat"
or
"jangan tunggu lama2 nanti dikebas orang"
HAHAHA

(okay aku tau korang memang tak faham apa aku merepek ni..
sila layan sahaja okayyy..ouhh kalau tak nak layan pon takpe..boleh close tab :P )

serious serious

macam apa yang ayah baru cakap on phone tadi
semua benda ni sampingan je
tension2,,down2 thingy ni
sampingan je

we are what we think we are
kalau kita fikir kita itik
so kita jadi itik laa
????
(smpi skrg aku tak faham kenapa ayah guna itik,,dia teringin nak makan itik golek agaknya,,hahaha)

lepas tu ayah kata
masa nak pergi exam tu
kena ada dalam happy mode
baru ada energy
kalau moody n xsemangat je
nanti energy tak datang
(now my ayah sounds like he's using feng shui,,aiyyakkkk)

so this is what i'm trying to do now
cheering up my self
takpe lah
tak nak susahkan kawan2 lain nak study
bukan aku sorang je nak exam
semua orang keliling ni pon nak exam jugak
takkan lah tiba-tiba aku nak muncul depan diaorang cakap
"wehh tolong cheerkan aku sampai aku gelak guling2"
tak patut tak patut

ouhhh tapi
kalau ada orang tu
yang 
baik hati rajin pemurah comel handsome (errrkk??) serta tak kedekut kredit
lagi mulia hatinya untuk call aku
dan boost up aku punya spirit
dialu-alukan untuk cari nama aku dekat contact list
seterusnya tekan butang call
lalu bergayutlah kita
(aku dah puji banyak ni tak reti2 lagi nak call??)

dah lama tak buat post gila2
study week campur exam punya pasal



tiba2 rasa nak salam mak mertua
(eerrrkk apakah???? sila tepuk dahi)




berukbang kat rumah KD buat hal
alaaa tak best betul mak ayah tak boleh baca blog aku
T_______T


laaaa tak percaya ke mak ayah aku baca blog aku???
percaya lah weyyy
ayah aku siap ada blog lagi
hahahaha


memang aku anak manja yang berlakon jadi strong, independent & tough (bukan body tough ye bang)
kau jealous kah???
ouhhh silalah jealous
tidaklah aku kisahi


please excuse my "kuat-merepek-ness" today
muahhhhh i love you
:D

sedap peluk budak ni!!!!!!!











moral of the story
silalah gelak kuat-kuat sebelum masuk exam
insyaAllah boleh jawab dengan gembira
(ataupun bantai dengan gembira tanpa keraguan)
tapi!!!
anak2 dara kena control sikit ehhh
nanti jatuh saham
kot2 laaa bakal mak mertua ada dekat2 situ
terus kau kena reject




(okayyy dah dua kali aku mention pasal mak mertua
dahlahh baik aku sambung study)

No comments: